Oj ten Bio Oil!

Olejek Bio Oil jest sławny chyba na całym świecie, a jak nie na całym to prawie na całym. Więc dlaczego miałabym go nie kupić i nie spróbować? Przyznaję długo kręciłam się wokół niego, bo pamiętam jak początkowo za 60 ml trzeba było zapłacić w granicach 35-40zł, obecnie cena 20 zł za 60 ml jest do zaakceptowania, chociaż i tak nie jest to mało. Ale sytuacja mnie zmusiła do intensywnego dbania o skórę brzucha. Wiedziałam już, że tendencję do rozstępów mam. Moje biodra i pośladki są żywym dowodem na to, że szybkie przybieranie na wadze i rośnięcie w okresie dorastania może zakończyć się pamiątką w postaci tygrysich akcentów czyli rozstępów. Postanowiłam więc dmuchać na zimne i zaryzykować. Dlatego nie żałowałam sobie na ten kosmetyk ;P




Przejdźmy więc do konkretów.
Czego oczekiwałam: minimalnego choćby spłycenia istniejących rozstępów na biodrach oraz pomocy w niepowstaniu nowych - szczególnie na brzuchu.


OPAKOWANIE
Plastikowa przeźroczysta buteleczka o pojemności 60 ml. Minusik za duży otworek, przez któy często wylewało mi się za dużo olejku.
 

ZAPACH I KOLOR
Olejek ma delikatny ziołowo-korzenny zapach, który wzmacnia się w momencie wcierania. Nie jest jakoś bardzo nachalny, jednak wiem, że nie każdemu przypadnie on do gustu. Konsystencja olejku jest bardzo rzadka, trzeba więc ostrożnie wylewać go na dłoń, by nie marnować żadnej cennej kropelki ani nie ociaprać wszystkiego wokoło. Natomiast kolor przypadł mi do gustu - taki delikatnie grejfrutowy:)
 

WYDAJNOŚĆ
Moje małe opakowanie starczyło mi na przeszło miesięczne smarowanie brzucha i bioder, rano i wieczorem. Wydaje mi się więc, że mogę o nim napisać, że jest wydajny.


DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Olejek można kupić w większości drogerii, aptek i oczywiście w internecie.
Cena waha się w granicach 20-30 zł za 60 ml.


PRODUCENT OBIECUJE
Bio Oil jest specjalistycznym produktem do pielęgnacji skóry. Poprawia nierówny ton skóry oraz zapobiega w pojawianiu się rozstępów i blizn, a już powstałym skutecznie pomaga poprawić wygląd. Jest polecany dla dojrzałej i starzejącej się skóry. Polecany również do cery suchej i odwodnionej. 
Produkt polecany jest do pielęgnacji skóry:

1. z bliznami
2. z rozstępami
3. o nierównym kolorycie
4. do skóry dojrzałej i starzejącej się
5. do cery suchej i odwodnionej

Produkt zawiera składnik PurCellin Oil, który jest dobrze tolerowany przez skórę, dzięki czemu produkt szybko się wchłania. Zawiera witaminy A i E oraz olejki- nagietkowy, lawendowy, rozmarynowy i rumiankowy.

Jak używać:


Blizny

Olejek pomaga poprawić wygląd zarówno nowych i starych blizn powstałych po zabiegach chirurgicznych, skaleczeniach, poparzeniach, blizny potrądzikowe oraz po ospie wietrznej. Pomaga zmniejszyć niewygodę związaną z pokiereszowaną mocno odwodniona i łuskowatą skórą.

Stosowanie: Dwa razy dziennie masując delikatnie koniuszkami palców, aż do wchłonięcia. Używać min 3 miesiące. Nie stosować na uszkodzoną skórę.

Rozstępy

Olejek zmniejsza prawdopodobieństwo powstania rozstępów mogących wystąpić podczas ciąży, w trakcie przybierania na wadze albo szybkiego wzrostu w okresie dojrzewania.

Stosowanie: Dwa razy dziennie w obszarach najbardziej podatnych na pojawianie się rozstępów masując koniuszkami palców do wchłonięcia.

Nierówny ton skóry

Pomaga odzyskać właściwy, bardziej równomierny koloryt skóry po zmianach hormonalnych i i przebarwieniach wywołanych nadmierną ekspozycją na słońce.

Stosowanie: Dwa razy dziennie masując koniuszkami palców w miejscach gdzie skóra zmienia swój odcień.

Odwodniona skóra

Nawilża skórę wystawioną na ekstremalne warunki pogodowe oraz chroni skórę przed nadmierną utratą wilgoci spowodowaną klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem, częstą kąpielą w twardej wodzie.

Stosowanie: Stosuj po kąpieli, prysznicu i wygrzewaniu się masując skórę zwracając szczególną uwagę na miejsca suche i popękane.


Produkt można dodawać do kąpieli.
Bio-Oil jest hipoalergiczny i nie zawiera konserwantów dlatego jest odpowiednim preparatem dla wszystkich rodzajów skóry.Do użycia na twarz i ciało.
 
MOJA OPINIA

Wszędzie pisali, że pomaga w zwalczaniu istniejących blizn i redukcji powstałych rozstępów. Mi nie pomógł w tym zakresie. 
Jednak nowych rozstępów na brzuchu nie zauważyłam i za to mu chwała! Na pewno dzięki niemu skóra na moim brzuchu stała się bardziej elastyczna. 
Niestety nie mogę napisać, że nawilżona. Bo oczywiście na początku był taki efekt, jednak po dłuższym stosowaniu obserwowałam miejscowe przesuszanie skóry. 
Dużym plusem jest szybka wchłanialność i fakt, że nie brudzi ubrań, bo mnie spotkało przy wcześniejszej przygodzie z oliwką BabyDream dla kobiet w ciąży. 

CZY KUPIĘ KOLEJNY RAZ? 
Niekoniecznie.

A co wy mi polecicie w kwestii olejków do pielęgnacji ciała?

Komentarze

Popularne posty