prezenty

W końcu pokazuję, co dostałam od Mii:)Wszystko jest super a ja jeszcze raz dziękuję:*








Od Mii dostałam jeszcze coś. Wyróżnienie! Serdecznie dziękuję! Szczególnie, że to moje pierwsze!



Zasady przyznawania wyróżnień :
1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do dziesięciu blogów.
5. Umieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą/ ym.

Nagrodę powinnam przekazać do 10 osób. Ale tu pytanie, których:)Więc ja obdaruję jedną osobę, którą bardzo chętnie podglądam:)A jest nią Agnieszka.

Komentarze

  1. AAAAA! Szaleństwo! Dziękuję! ;*
    Ale zaskoczenie... Nie masz pojęcia jak mnie uradowałaś!
    A ja się ostatnio tak lenię - niewiele tworzę, nie pokazuję, mało zaglądam... dostałam pozytywnego kopniaka - dziękuję!! :)))

    Usiądę wieczorem i popchnę zabawę dalej :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma za co:)bardzo się cieszę, że się przyczyniłam do twojej radości:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty