Nie mogę się oprzeć słodyczom!

Skoro choroba mnie dopadła i bezowocne stało się siedzenie w notatkach to postanowiłam powędrować trochę po internecie i znalazłam dużo słodkości. A że mam ograniczoną zdolność oceniającą to postanowiłam zaryzykować i wziąć udział, może nie koniecznie szczęście się do mnie uśmiechnie, ale przynajmniej będzie wiele radości w oczekiwaniu na wyniki candy u dziewczyn!
I tak oto stanęłam w kolejce po słodkości u anya.es i u edith i u A...nulki i u zielonookiej i u Humorzastej i na Fioletowym poddaszu.I jeszcze zaszalałam u Rudlis i do Almirani. I to by było na tyle:)


A dokładnie to wszystko wygląda tak:

u anya.es



u edith tak...



u a...nulki w ten spsób




a u zielonookiej tak:


u Humorzastej słodkości prezentują się w ten sposób:


a na Fioletowym poddaszu o tak:


u Rudlis można się załapać na:



a u Almarani...

Komentarze

Popularne posty